Semangat Nak Tengok Bola !

Hoi...hoi...Dah lama saya tak update bl0g.Ermmm sebab Buzy & Lazy okeh ! Hah tiba-tiba je malam nie dapat idea nak update bl0g tentang saya Bola la.Hehehe saya nie peminat bola Team Malaysia and Chelsea.Tak salah kan perempuan tengok bola ? kan..kan..???? Ha masa Malaysia lawan Syria saya dapat tengok bola dekat kedai mamak-Restoran Shahul Hamid,Kepala Batas.Perghhh !! Mula-mula saya memang tak sangka ayah saya akan bawak saya tengok bola dekat kedai mamak.Last-last ayah saya bawak jugak saya pergi kedai mamak.Memangg ramaii giler arr dekat kedai mamak.Biasa la kan ada b0la macam la tak faham.Hehe.Kebetulan malam tu mak and adik saya tak de dekat rumah diorang pergi KL.S0 mesti la borring kan.Ha dapat la tengok suasana dekat kedai mamak pon jadi walaupun tak dapat duduk KL lama-lama sebab saya nak balek Penang jugak.Dengan semangat nak tengok bola saya memakai baju jersi malaysia ! SUNGGUH SEMANGAT  SAYA ni kan ! Ha sambil-sambil tengok bola tu saya makan ROTI TISU + TEH AIS.Itu makanan wajib saya dan makanan favourite saya jugak.SEDAP BANGAT!!!Eh dah lupa pulak nak citer pasal bola tadi dah asyik citer pasal makan je.Malaysia lawan Syria 0-2.Tapi apepon TahNiah saya ucapkan kepada Team MalaySia sebab berjaya menewaskan Indonesia. Tahniah...Tahniah walaupun saya tak dapat tengok perlawanan diantara Malaysia and Indonesia(sbab otw from KL to Penang).Saya turut berbangga menjadi Anak Malaysia !



 U see..saya pakai jersi Malaysia.Saya Anak Malaysia !

Haha time nie Roti Tisu memang panggil saya untuk makan dia dari umah lagi.hehe

Perghh sedapp.Oh My Fav !

Pergi mana-mana kedai pon hanya satu air je yang akan saya pilih  mesti la Teh Ais !












weeeeeeeeeeeeeeeeeee...tamat sudeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!

No comments: