WaTchiNg 0mBaK RinDu !!


Hye U'olls ! Harinie memang dah tak sabar-sabar lagi nak Update Blog ! See my blog semua bertukar warna BIRU kan ? Ha sebab saya sudah jatuh hati dengan citer 0mbAk Rindu.Ombak kan biru so saya tukar la warna biru. PEACE ! Hari Rabu baru-baru ini saya pergi tengok wayang citer 0mbak Rindu.Hah pagi-pagi Rabu lagi saya sudah bangun awal semata-mata nak tengok citer 0mBak Rindu.Pastu terus on notebook buka web GSC ( Gold Screen Cinema ) untuk cari waktu yang sesuai untuk pergi menonton.Sebelum tu saya dah memang rancang untuk pergi dengan kakak saya dan tengok citer tu pukul 4.35 tapi apakan daya kami dah terlewat 10 minit sampai dekat GSC Sunway Carnival.Sebab kakak saya pergi majlis pernikahan kawan dia.So dah terlewat tu kami ingat nak beli jugak tiket waktu tu tapi dah penuh pulak tarak satu seat pun yang kosong.Haishh s0 kena la tengok yang jam 7 malam.Sudah la naik motor je pergi tengok wayang balik malam pulak.Adoii.Bagaimana cara pun saya tetap nak tengok 0mbAk Rindu jugak.Haha memandangkan kakak saya sudah bawak saya pergi menonton  OMBAK RINDU s0 saya pon belanja la tiket wayang.Sekali sekala adek belanja kakak tak salahkan.(Baiknyer sayaaa...Lalala sudah perasan) Ala RM6 je sorang untuk adult.Kami berdua baru RM 12 ! Murah kan sebab hari Rabu.Jimat cikit duit saya.!

Sambil-sambil tunggu jam 7 kami pergi lepak kat kedai mamak.Hehehe.. Makan doe~~Pukul 6.30 saya dah tunggu betol-betol depan GSC untuk tunggu hall 8 dibuka.Hehe..SEE Semangat kan Saya ! Memang ramai giler orang sampai penuh depan GSC semua nya tunggu untuk tengok citer 0MBAK RINDU.Masa tepat jam 7 hall 8 pun dibuka.Hati saya sudah tidak sabar rasanya.Weee !!!Masuk-masuk panggung punya la ramai orang sampai penuh panggung. Pergh citer nie memang Terbaek,Mantap semua ada la.Memang saya puas hati dapat tengok citer nie.Tambah-tambah pula ada My Favourite Artist like Lisa Surihani ,Maya Karin and Aaron Aziz.Wow semua mantappp !! Saya suka lagu Ombak Rindu sungguh feels ! Ha citer nie ada funny ada jugak sad.Ape-ape pon citer nie memang terbaekkk arh.Rugi sape yang tak pergi menonton lagi.Citer 0mbak Rindu nie tamat pada pukul 9.15 malam.Duration citer nie 2 jam 15 minit.Haha sudah la balik malam mesti la mak and ayah saya risau kan.Sudah sampai depan rumah saya dah memang expected yang Mak saya akan Membebel dekat kami tapi sebaliknya tak.Mak saya tak marah langsung.Ciss saya pon tak expected yang mak  saya tak marah langsung sebaliknya mak saya cakap " Kenapa tak ajak mak sekali untuk menonton dah lama mak tak tengok wayang.Tak pe lepas nie mak nak beli novel 0mbak rindu la".Heheh lepas nie boleh la saya tumpang baca ye! Thanks My MoM ! sebab kasi saya menonton wayang.Muahhh


~ OMBAK RINDU ~

My Sis possing at GSC Sunway Carnival.


Sebenar nya gambar nie tak de pon saje je letak.Cer tengok gambar kat atas tu
yang Lisa Surihani pegang kotak yang dia simpan segala tiket wayang dia semasa dia pergi
menonton wayang bersama Harris.Gambar Haris pon ada dalam kotak tu.
So Conclusion nya saya pon ada jugak kotak yang macam tu tapi tak la sama sangat .
Ops ! surat cinta memang tak da la dalam tu.Haha

Nampak tak harga kat tiket tu.Hehe RM 6 je.Lepas nie tiket ni pon akan masuk
dekat dalam kotak yang kat atas tu seperti didalam gambar.
Tengok macam-macam kan ada dalam tu.Segala tiket wayang and price  tag yang saya suka
simpan bila beli baju ke ape-ape je la semua akan dimasukkan ke dalam kotak saya tu.

Lagu OMBAK RINDU~ ~ ~



TRAILER OMBAK RINDU !









No comments: