The End 2011

Oke,mesti nak update jugak dihari akhir 2011 ,that means 31/12/2011 nie..

Herm the conclusions for this year is the year with full of challenge ! Yeah...tahun bagi budax PMR 2011..Haha tak gitu.Teramat buzy dengan tusyen,study hard (iye ke..ehek)..Tapi 2 bulan lebih dapat cuti daa.So next year saya dah jadi budax form 4.Wohoo ! ada yang cakap form 4 nie lagi lebih mencabar.0o0 ye ke.Arghh hope tahun depan saya dapat lebih rajin-rajin belajar dan selalu buat revision.

Every year saya akan kumpul akhbar-akhbar hujung tahun iaitu akhbar Utusan.Especially hujung tahun akan ada imbasan peristiwa-peristiwa bagi setiap tahun s0 untuk tahun nie saya tak lepaskan peluang untuk mengumpul akhbar lagi.Saya mula mengumpul akhbar-akhbar hujung tahun nie sejak tahun 2007.Ketika itu saya baru darjah 5.Alhamdulillah saya dapat kumpul sampai la ke tahun 2011 nie.

Saya berjanji selagi saya hidup saya akan kumpul akhbar-akhbar hujung tahun.








koleksi akhbar-akhbar hujung tahun

#  40 minit lagi saje akan masuk tahun baru 2012 ! GooDBye 2011 WelcoMe 2012 !






No comments: