Last-Day-School

Hye semua..ha tarikh harinie ialah 26/11/2011 pada jam 1:11 a.m bertempat di bilik saya la.hehe.. Last-Day-School pada 18/11/2011.Hah harinie baru saya nak update citer pasal Last-Day-School ? Sebab saya ada banyak alasan (sama je alasan macam mak suruh lipat kain..pemalas).Alasan nya ialah masa Last-Day tu balik pada sekolah saya kena berciap-ciap nak pergi KL sebab anak couzin saya nak kawen.SO i'm get ready for this  trip.Nak tawu saya nak pergi dengan ape? naik Kereta Api (budak baru naik kereta api cewiii kot..cisss ).Best la naik ramai-ramai dengan family.Memang riuh giler la atas Train.OK..OK...OK...

Perasaan semasa LAST-DAY-SCHOOL !

> Sedih ! --> sebab nak kena tinggal kawan-kawan.pastu kan sedih nak tinggalkan my beloved class 3 Luhur.Satu lagi saya sedih sebab saya tak dapat koyak pembalut meja saya seperti orang lain.Meja saya patah kaki.huwaaa !! Meja orang lain semua sihat-sihat lagi.Tak dapat la nak koyak pembalut meja macam orang lain.Meja saya sudaa jadi OKU ! (erk eleh p0y0 la saya nie !)
> Happy ! --> tadi sedih nie happy pulak?ermm sedih,sedih jugak happy pon ada 2 in 1 la.Reason nya ialah sebab dapat holiday 1 bulan lebih.My dad said ''cuti lepas PMR pon tak puas lagi ke" ikutkan hati saya memang tak puas-puas lagi.nak kena kasi cuti 1 tahun puas kot.hahha REST & RELAX je !
> Loving ! --> Saya Sayanggg Kawan-kawan Kelas 3 Luhur.Itu je la yang saya dapat ungkapka sekarang nie.Sedih amat !
> Enjoy ! --> Biasa la akhir-akhir sekolah nie memang enj0y kot.Haha lepaking bersama kawan-kawan.Time nie la nak naughty-naughty dengan kawan-kawan.huhu (Baik tak saya nie?) Tapi..tapi kan meja saya patah bukan saya yang buat tapi entah la budak mana buat.Hermm.

Masa jam tepat pukul 12.00 tengah hari loceng pon suda bunyii "RINGGGG!!!!!'' time tu saya sedih giler kawan-kawan semua dah nak balik.Tapi last tu saya dapt jugak jumpa dengan adik and abang angkat saya.Fuh naseb jumpa jugak abang angkat saya tu buat kali TERAKHIR ! pastu sembang-sembang dengan adik angkat saya.Huwaaaa...Sedih nyerrrrrrrrr !!!


Next Year I'll be as Form 4 Students ! cepat nya masa kan..kan ?

                                                                   perpisahan - aizat
perpisahan terasing - KRU
kenangan terindah-samsons
sungai lui - aizat


                                               S | A | Y | A | N | G | - | S | A | Y | A | N | G





No comments: