11.11.2011


Hye semua pembaca blog saya yang disayangi.Pada tarikh 11.11.2011 nie saya tak nak terlepas untuk posts dekat blog ini.Ha tarikh hari ini ramai yang cakap special.Special ke?special sebab semua nya banyak no 11.Haha kepada sesiapa yang kawen harini saya ucapkan "SELAMAT PENGANTIN BARU",birthday harini jugak saya ucapkan "HAPPY BIRTHDAY".Ermm pada harini jugak la saya tak pergi sekolah.Siap update lagi kt FB.Ha ni buktinya :

Nak tawu sebab apa saya tak pergi sekolah.Sebab saya rasa kurang sihat.Betol saya tak tipu.Sebelum nie saya cuti sekolah sebab saya memang tak nak pergi tapi harini dan kelmarin memang saya rasa kurang sihat.Pening kepala yang teramat.Entah kenape maybe terpikir pasal RESULT PMR kot..Hermm.ok la memangdang kan saya kurang sihat harini saya just dapat citer cikit je.OK nanti kita jumpa lagiiii !!!TADA...




No comments: